A splendid start to a spectacular week!

Or not.

Började dagen med att försova mig: skulle gå upp 7 för att komma till skolan tidigt och plugga, kom upp kvart i 9, stressade till bussen (vilket var helt onödigt eftersom den var 10 minuter försenad) kommer till skolan 10 minuter i 10, och börjar skoldagen med historia. Ganska slapp lektion, jobbade med uppsatsen som ska in imorrn.. eller snarare "jobbade".

Efter det var det lunch. Sen engelska, där vi fick se en dokumentärfilm om farorna med TV och annan media (Oh, the irony). Också slapp lektion, kanske eftersom att jag inte lyssnade alls. Sen blev det svenska, där vi hade presentationer. Segt, men inte alltför ansträngande.

Efter det var det bara att åka hem och plugga. Historia. Eftersom jag inte gjorde det varken i lördags, igår eller imorse. How could I know that procrastination has a negative side too..

Anyhow, tog bara en liten paus i pluggandet, nu ska jag tillbaka till det roliga, spännande, upplyftande och fantastiskt intressanta studerandet av historia!

Hmm.. nehe. Det gick inte att ljuga sig till att tycka om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0