Another fucking day in paradise.

Idag har inte varit en bra dag.

Vill förvarna om att det här är ett ganska deprimerande inlägg..

Började redan vid halv ett-tiden på morgonen, då jag låg sömnlös i min säng, utan att riktigt veta varför. Vaknar vid 8 med en jätteförkylning. Efter att ha duschat i en halvtimme och ätit en, för mig, väldigt stor frukost bestående av risgrynsgröt och te mår jag lite bättre och tänker att det går nog över. Det gjorde det inte.

När jag kommer till skolan är jag precis lika förkyld igen. Inte roligt. Ska då sätta mig ner och försöka koncentrera mig, visserligen på en film men iaf. Det gick inte så bra. Kommer inte ens ihåg hur den slutade.

Det var iaf skönt att sluta tidigt på historian.. men jag var tvungen att gå direkt upp till resurscentrum och skriva engelska..

Engelskalektionen var också film, där kunde jag koncentrera mig lite bättre. Crash hette den.

Till slut svenska, där vi gick igenom provet (där det gick bra) och uppsatsen (där det inte gick bra).

Efter detta satte jag mig och, efter mycket failande med diverse saker, skrev lite ändringar i min matteuppsats som Rolf hade begärt. Sen visar det sig att jag iaf måste göra om det ordentligt innan han rättar mig. Jippie.

Så då kan man konstatera att det var en ganska så meningslös dag, kunde lika gärna stannat hemma och försökt bli frisk.

Efter skolan har jag bara stirrat på TVn.. inte orkat göra nåt annat, känner mig helt utmattad.. och så blir jag utfrågad om allt möjligt.. orkar inte..

It's just another fucking day in paradise.

Kommentarer
Postat av: MARTINA

THE F WORD!

2008-12-18 @ 22:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0