Pekoral

I dag hade vi test på ord på svenskan, pluggade totalt typ 2 timmar men sen visade det sig att det var jätteenkelt. Eller så är jag bara duktig på att gissa. Anyway, det gick bra :)

Och så fick vi gå hem tidigare, which was nice, för att skriva uppsats, which wasn't nice. Det är det jag hade tänkt sysselsätta mig med nu. Sen så har jag matte att skriva också. Och en ekonomiuppsats. Och packa till Florida. Och fixa i ordning nån plan till träningen på söndag. Och köpa julklappar. Och sova. Och inte stressa. Och IAs..

Ska bli trevligt i morgon iaf :)

Kommentarer
Postat av: Stefan

HAHA. Precis innan jag klickade in här tänkte jag på pekoral. Lol.

2008-12-10 @ 18:54:10
URL: http://stefaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0