YES! DONE! Wait.. no I'm not..

Igår slet jag ihop en matteuppsats. Jag jobbade flera timmar i sträck bara för att hinna färdigt med den och skicka iväg den. Idag får jag ett mail om att de tecken jag använt inte är tillåtna, så jag måste skriva om det. Och jag kan inte göra det, eftersom jag inte har word hemma. Vilket betyder att jag måste göra det på måndag. Så jag är inte alls klar.

To summarize: It sucks.

I morgon (idag om man ska vara petig) är det sista peeweeträningen innan juluppehåll. Lite tråkigt, men samtidigt så är det lite skönt. Kan slappa på söndagarna igen :) I morgon är det även tre veckor sen en väldigt trevlig sak hände ;) Och så är det sushi med Sally :)

Today's bloody tale, read it and weep:
Hört från kusin i Hälsingland:
Det var en man i Söderhamn som hade bundit fast sin hund bak på bilen, medan han gjorde något, vet ej vad. Senare hade han på nåt sätt glömt det och åkt iväg med bilen. Efter ett tag, vet inte hur länge, blev han stoppad: då hängde det ett blodigt köttstycke i ett koppel bakom bilen.

Kommentarer
Postat av: Stefan

Fail, det kallas fail!

2008-12-14 @ 11:08:28
URL: http://stefaans.blogg.se/
Postat av: Looooooooo

Well, it was nice ;) did you have to remind me and everybody else about the dog... :,(

2008-12-14 @ 20:29:21
URL: http://loling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0