Cleanaholic for a day

Jag har städat sjukt mycket idag. På två timmar tog jag mig igenom datorrummet, mammas kontor, hallen, köket och tv-rummet, plus att jag bäddade mammas och pappas säng.
Jag tror jag är sjuk.

Det här är inte normalt, jag städar ALDRIG i vanliga fall. Verkligen, aldrig. What the F is going on?

Jag tror min kusin har smittat mig på nåt sätt.. Hon är en cleanaholic 4 life, städar konstant och hatar damm. Och nu har hon smittat mig :O Fast det kanske är bra.. Det är väl bra att städa? Eller?

Mamma bad mig och Tomas att tillsammans städa datorrummet, mammas kontor, hallen och tv-rummet (och Tomas skulle städa sitt rum, eftersom han inte gjort det), eftersom Martins flickväns familj kommer över på middag. Det slutade med att Tomas städade sitt rum, slängde filtarna i tv-rummet i en hög och gick till en kompis. Så jag fick städa typ allt.

Boy is he gonna get it when he comes home.. ;P

Nej, nu ska jag försöka att inte städa ^^
Fast jag ska iaf gå ner och inspektera köket efter att Martin och Anna (Martins flickvän) har ätit lunch.. Bäst för dom att dom inte stökar ner -.-

Good day to y'all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0