Gay people!

Var och shoppade idag med Sally, köpte två par skor.. men det är inte särskilt intressant. Jag skulle egentligen bara skriva om vad Sally sa idag ^^ :

- Titta bakom oss.. Gay people! Nähe.. det var en tjej..

Det var en tjej med kortklippt hår..

There, done and done. Nu kan jag gå och göra mycket mindre kreativa saker :)
Eller inte. Eller så berättar jag att vi var på en konstutställning också och såg på väldigt randiga och väldigt dyra saker. Fast jag vet inte, det kanske inte var så dyrt om man jämför med annan konst.. Konst är dyrt. Och ganska konstigt. (HAHA xD)

Jag är alldeles för trött för det här..

God natt!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Det heter BEEN there...! Tard-Olle!

När jag läser ditt inlägg s´å är det som att du var full när du skrev det :P

2009-04-05 @ 09:21:53
URL: http://stefaans.blogg.se/
Postat av: Sally

haha gud va tråkig du är (mors lilla) Olle. Jag åt andra sidan är hilarious ;D 48 lax är vl lätt att skrapa fram?

2009-04-05 @ 10:35:37
URL: http://loling.blogg.se/
Postat av: challe

jag tycker inte den här stefaan ska säga något, grammatikens fiende nummer 1, ju :S

2009-04-07 @ 11:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0