It's getting hot in here

Nu är det TRE hus som har brunnit i Danderyd under väldigt kort tid.. Det började för nån månad sen med en gammal dam som brann inne i sitt hus, några kilometer från där jag bor. Inte långt efter det brann ett till hus ner till grunden, bara skorstenen var kvar. Och igår när jag kom hem från att ha besökt släkten i Hälsingland ser vi att det ryker från ett hus som ligger typ 100 meter bort.. Som tur är dog ingen (vad jag vet) i den andra eller tredje branden.. Men det är fortfarande lite läskigt. Jag har aldrig hört talas om så många bränder på så kort tid här.. lite skumt.

Det sista huset var ett kyrkligt missionshus. En tjej som jag gick i samma klass med i mellanstadiet bodde där, och vi var där hela klassen en gång för att lära oss indisk matlagning.. eller nåt :P I alla fall, hennes bror hade en orm i sitt rum, och när jag såg att det brann från det rummet kunde jag bara tänka på den ormen.. I'm weird.
Tror inte dom bor kvar dock.

Nyheter om branden:
SvD
DN
Expressen

Kommentarer
Postat av: wille?

tear

slår var om att mordbrännarN prickar av sin lista right as we speak, typ 3 down, one to go. Danger!

2009-04-16 @ 14:38:10
URL: http://essayskirts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0