So little do to, so much time to do it..

So hard..

Jag blev lurad igår. Av Sally. Det var lågt.
Hon sa att hon inte hade någon kinesiska idag, så då tänkte jag att vi skulle kunna gå och shoppa i Täby Centrum på förmiddagen. Men nähe, april april på mig.. Så jag fick shoppa själv. Jag misstänkte faktiskt att hon lurades, men eftersom jag frågade ifall det var sant och fick henne att lova att det var det, så antog jag (godtrogen som jag är) att hon talade sanning.. I'll never trust anyone ever again! Iaf inte på första april ;)

Men det var inte helt illa, jag fick ett par länge efterlängtade skor köpta. Ett par Converse, brunt tyg med röda och vita trådränder. Som Sally sa: "Dom var ju snygga!" Doubting my shopability, eh? ;)
Jag tittade på samma skor för flera veckor sen, då fanns dom inte i min storlek. Jag tänkte att eftersom det var rea så kommer dom antagligen inte komma in i min storlek heller. Men nu går jag förbi och strötittar lite och där är dom, fortfarande 50% rea och min storlek. YAY! :D

Har precis skrivit färdigt två engelskauppsatser.. Allt är förvånansvärt enkelt när man faktiskt anstränger sig lite. Tänk vad man lär sig. Nu ska jag sova, så jag hinner städa och (förhoppningsvis) baka i morgon.

Varför känns det som om jag inte har något att skriva och sen när jag väl börjar går det jättefort och blir jättemycket? Som den där meningen jag just skrev, hur blev den så lång? Det var ju faktiskt inte meningen.. Och nu har jag lyckats skriva ett helt stycke. Help! I can't stop!..
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Logan

Aprilfool! Hahah xD

2009-04-03 @ 19:11:43
URL: http://loling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0