Time to panic

Jag pluggar, så jag kan inte blogga just nu.
Det är vad jag borde skriva, och jag borde sluta blogga/driva runt på youtube och börja plugga. Men jag vill verkligen inte :P

Dagen har varit väldigt väldigt kort. Vanligtvis skulle jag gå från 8.20 till 17.00, men det var halv resursdag idag så vi hade inga lektioner efter lunch. Eftersom jag inte har någon historia heller atm, så slutade jag 9.50, direkt efter matten. Jag satt dock kvar och pluggade matte till 11 och sen gick jag och åt, innan jag gick hem. And that's that.

Det som bör pluggas är svenska, prov på romantiken imorrn. Mycket tråkigt. Men i morgon ska jag också gå och titta på när Sally dansar med ett rosa paraply ;D Sadde bad mig filma, någon som har en filmkamera eller iaf en mobil med hyfsad kamera, till skillnad från min som är helt värdelös..

Anyhow, time to get studying.

Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0