A feat of flabbergasting proportions

Ville bara skryta lite med att jag, halv 1 natten till idag, lyckades lösa en 2x2 Rubiks kub alldeles själv ^^ (dvs, jag tittade inte på youtube hur man gjorde ;P)

Sitter just nu fullt upptagen i RIKTIGT studerande. Ärligt, jag pluggar faktiskt. Believe it or not. Det är jättetråkigt. Matte. Trigonometri. Boooooooring.

Snart är det peeweeträning. Mucho funzo. Alltid kul att säga åt små barn vad dom ska göra ;) Dessutom har jag och Brinken lite idéer för hur vi ska ändra träningen... interesting, ey? (Kanske inte för er, men för mig är det det :P)

Men nu ska jag tillbaka till studerandet. Eller spela tvspel... Hmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0