Illusioned confusion

Or something. I don't know.

Tänkte att jag skulle få en massa saker gjorda idag. Plugga, synundersökning, städa.. Jag har nästan lyckats plugga. Nästan. Do I get a point for trying?

Tiden bara flög iväg.. Vet inte hur.. Bara tickade bort.. Jag hatar när det händer. När tiden bara försvinner, utan att man riktigt vet hur. En stund sitter man och planerar dagen, sen helt plötsligt är dagen slut.

Men jag fick lite gjort iaf. Jag lyckades slappa, titta på tv, äta godis och skicka in min historiaplanering till Anna. So not a total failure.

Anyhoe, nu ska jag återgå till mitt icke-pluggande.

Wish me luck ;D (Seriously, it's REALLY hard ;P)

Kommentarer
Postat av: willyy

haha! dude, precis samma här, det är fan slitigt att FÖRSÖKA få nånting gjort.. sen att man inte gör ett skvatt är en annan femmma hehe



synundersökning till körkortet eyy?

2009-02-13 @ 10:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0