To-the-loo!

Hmm.. blogga.. juste.. kanske borde gjort det för ett tag sen.. Sorry bout that

Först vill jag skryta lite med hur duktig jag har varit idag ;)
Gick upp klockan 7, efter att ha sovit 8 timmar (gick och la mig tidigt igår) och åt havregrynsgröt (!) till frukost. Mucho nyttig. Sen åkte jag iväg till skolan och efter ett missat byte av buss kommer jag slutligen fram runt kvart i 9. Jag går då ner och gymmar, och sen iväg till skolan. Och så har jag pluggat idag. Jag har lyckats göra ALLT jag sagt att jag ska göra men aldrig gör på samma dag :D Isn't that truly amazing? Nu ska vi se ifall jag kan lyckas göra samma sak igen :P

Har även köpt väckarklocka idag. En sån där gammaldags klocka som har två saker på toppen och en pinne som slår mellan dom när den ringer.. you know what I mean :P Jag är ganska säker på att jag kommer vakna i tid imorgon ;) Den köptes efter att jag och Sally gått runt Täby Centrum i cirklar typ 3 ggr.. Men vi hittade den :)

Nu hade jag faktiskt tänkt sova, believe it or not, men jag ska försöka komma igång med bloggandet igen. Promise.

Btw, nya Scrubs-avsnitt + Scrubs webisodes, check it out.. and that's an order!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0