Dagens hantverk

Jag har precis lagat en förstärkare. En riktig förstärkare, till elgitarr, och jag gjorde det helt själv :O Iofs var det enda felet att en metallplatta satt lite fel.. men ändå.. Efter mycket skruvande fixade det sig och nu funkar den perfekt! :D (sen så kanske den ser lite halvt misshandlad ut.. men ändå..)

Första skoldagen efter lovet. Jag var lite småtrött/förkyld, kunde inte sova på natten. Men det gick bra ändå. Mindmappande med Axel på historian, en macka till lunch (svikare som inte bojkottade! ;P), Bowling for Columbine på engelskan och till slut rättande och läsande på svenskan.

Sen så var det gitarrlektion hemma. Det gick ganska så bra tycker jag, men jag måste öva.. mycket.. Men nu är jag på god väg att lära mig hela under the bridge av RHCP. Måste bara lära mig sätta ihop intro + vers + brygga + refräng ;P Sen så blir det till att öva fingerspelet också.. Aja, med lite övning går allt ;)

Nu ska jag försöka få lite pluggande gjort. Kommer nog inte hända, men jag tycker om att säga det.

Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0