Friday the 13th

Igår var en lååååååång dag.

Det började med att jag försov mig och nästan missade bussen. Jag skulle till stan för att gå på nationalmusum och klättring med klassen. I tunnelbanan träffar jag Wille, och vi åker en väldigt onödig omväg till kungsträdgården.

När vi väl kommer dit så pratar Lesley ett tag och sen delar vi upp oss i lag. Och sen har vi snöbollskrig. Ryssland (där jag var med) mot Sverige (som fick spö ;P) Sen gick vi till museumet och tittade på tavlor. Mycket intressant. Golvet knakade.
Efter det bar det av mot Liljeholmen och klättring på Karbin. Sjukt jobbigt >.< but awesomely fun :)

Efter det stressade jag hem och skulle byta om till kostym. Jag sätter på mig skjortan och när jag ska sätta på mig byxorna hör jag något som skramlar mot golvet. Det visar sig att kassören har glömt att ta bort stöldskyddssaken från byxorna! Den där stora plastsaken de har på kläderna. Konstigt nog pep det inte när vi gick ut :P I alla fall, jag tar ett par andra byxor och pappa skjutsar mig till mörby för att jag ska hinna med Martins överraskningsfest, sen åker han till MQ och får dom att ta bort stöldskyddet.

Martin blev super suprised, didn't see it coming ^^

Efter det skyndade jag till Bergshamra och tog bussen till Ulriksdals Värdhus, där jag fick byta om till mina riktiga byxor. Stressigt värre..

Middagen var jättegod, och nu orkar jag inte skriva mer. Kom hem vid 12-tiden.

Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0