G is for Jesus

Och det är fränt.

Sitter nu hemma efter en lååång skoldag.. som ska bli längre eftersom jag ska plugga. Känner mig för första gången på väldigt länge orolig och stressad. Alldeles för mycket att göra. Alldeles för lite tid. När jag ska göra någonting vill jag alltid ha lite mer tid än jag egentligen behöver, och nu har jag nästan för lite. Kommer inte bli en rolig helg. Förutom på fredag. That will be nice.

Och sen så är Sally i Cambridge också.

Den mest intressanta lektionen idag var nog svenskan. Börjar med städning av bänkar, sen får vi en krönika från en tidning, tror det var SvD eller DN, om Rosengård. Skriven på typ invandrarsvenska. Och vi fick 'översätta' den för Mona Lisa som typ inte förstod den xD
Hon hade lite roliga kommentarer, typ "är inte G en förkortning för Jesus?" ^^

Och så är det historiaplugg

Ska läsa igenom så mycket historia jag hinner ikväll. Har en sisådär 300 sidor att läsa.. Tills torsdag nästa vecka.
Och en matteportfolio att skriva.
Och en engelsk bok att läsa ut. Och sen analysera tre kapitel.
Och en läslogg att skriva färdigt.
Och ett extended essay ämne att komma på.
Och en massa andra saker som jag inte kommer på nu..

Got to get to work

Kommentarer
Postat av: wille

tagga till nu, ollish! hard workworrrk självmord

2009-03-12 @ 13:06:51
URL: http://essayskirts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0