Get your Gunns, we got bluejays in the garden!

Referens till Marilyn Manson och To Kill a Mockingbird i en mening :O

Jag har nästan läst ut To Kill a Mockingbird nu. Det är typ 45 sidor kvar.. Den skulle vara utläst förra veckan.. så jag är lite sen. Men bara lite.

Jag ska snart iväg och fira farmor som fyller år. Sen bär det av till träning och när jag kommer hem ska jag plugga allt det som jag borde ha pluggat igår men inte gjorde utav någon dum anledning..

Var på teater med Sally i fredags, Det susar i säven framförd av Rimbos teaterförening. Mycket nice. När jag skulle hem så typ halvsov jag på bussen och helt plötsligt tittar jag upp och tänker: "Vänta lite.. jag känner igen mig.. Vart är jag?" När jag sen ser Mörby Centrum torna upp sig 10 meter från mig tänker jag "Skulle inte jag gå av här?". Det är för sent för att trycka på stoppknappen så jag åker vidare till Danderyds sjukhus, vilket betyder att jag fick gå ca en kilometer extra hem.. Dock kommer jag inte ihåg så mycket av det. Det är det positiva med att vara trött, man slipper tänka så mycket ^^

Såg just att jag fått mail från Rolf, min mattelärare, om min matteportfolio. Blev livrädd att jag gjort nåt fel och skulle faila.. Fast det visade sig att han bara ville säga att han fått min portfolio. Phew..

Anyway, nu måste jag kila.

Christian slater!

Kommentarer
Postat av: wille

ahha fyndig rubrik! :D lovar att jag inte ska stjäla den :P

2009-03-22 @ 17:39:08
URL: http://essayskirts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0