Hush your fussin', Mr. McMuffin!

Idag vaknade jag vid 7 tiden. Bara sådär. Inte för att jag sovit länge eller nåt, jag bara vaknade. Sen gick jag upp och tittade på Vasaloppstarten. Det var väldigt, väldigt många skidåkare på väldigt liten yta.

Mamma vill att vi ska åka kortvasan nästa år. We'll see, we'll see.

Sitter nu och ska läsa To Kill a Mockingbird av Harper Lee. Tydligen är det en fantastisk bok, och jag måste erkänna att jag faktiskt tycker om den. Men just nu är jag inte i rätt stämning för att läsa.. eller plugga.. eller göra nåt överhuvudtaget. Tror jag har blivit förkyld.

Jag har skaffat sommarjobb! :D
Fick mail från min arbetsgivare förra året som frågade om jag ville jobba det här året också, runt 29/6 till 24/7. Awesome! :D

Sen kanske jag ska iväg till Dukes Tourney i sommar också.
För er som inte vet det är Dukes en sommarturnering i amerikansk fotboll som går varje år första helgen i augusti. Har faktiskt bara varit där ett år, men det är helt sjukt vad roligt det är ;D

Inte för att ngn som läser det här kommer fatta vad jag menar, men jag säger bara:
"I WILL SURVIIIIIIIIIIVE!!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0