Portabella

Har lagat mat idag igen :O Portabellasvamp med chèvreost på bädd av ruccola och granatäpple. Sounds fancy, doesn't it?

Ja, det var samma sak som jag lagade i fredags med Sally. So? You got a problem with that? HUH!?
Jag lovar att utöka min matlagningsrepertoar snart, tills vidare är jag fast på ovannämnda förrätt och kladdkaka (som kanske inte räknas som mat iofs.. men om man äter den till lunch borde den ju det ;P)

Nu sitter jag här och väntar på att mamma ska komma hem så vi kan äta. Hon är och postar brev. Det tar väldigt lång tid. Jag är hungrig.

I morgon är det skola igen. Inte kul med lektioner, men ska ändå bli roligt att träffa alla som man inte sett på en vecka. Sen så är det ju bara att längta till påsklovet, 5 veckor kvar ;D

Nu ska jag försöka hitta på något tidsfördriv.. Hoppas jag får äta snart >.<

Kommentarer
Postat av: Sally

Well it was still good and tasty farmboy ;D

2009-03-01 @ 18:24:02
URL: http://loling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0