It's a scorching hot morning

Seriöst, får det vara så här varmt i Sverige? Finns det ingen maxgräns eller nåt? Det här är ju högsommarväder :O
Antar att man inte ska klaga iofs.. det är rätt skönt :)

Fast det var lite småjobbigt i morse, när jag satt på en buss i en halvtimme, på solsidan. Det var inte så farlig först, jag riktade två fläktar mot mig och bara njöt av solskenet.. sen slutade fläktarna att fungera. Jag satt helt stilla, och svetten rann från min panna. Jag överdriver inte..

Sen så var det en vacker dag i Tyresö med peeweegänget (minus Brinken, han spelade golf.. Ja. Golf..). Det var som sakt sjukt varmt, så alla spelare blev ju helt slut. Vilket var synd, för hade dom varit på max idag hade vi vunnit mot både SMM och DIF (nu vann vi bara mot DIF). Men det var ändå en härlig dag, för SMM matchen var VÄLDIGT jämn. Vi ledde hela matchen fram tills det var ca 1.30 kvar, då springer dom in en TD. Sånt som händer, jag tror ingen på vårt lag deppar över det ändå :)

BTFW! (by the freakin way)
Jag gjorde yoga.. ANDRA DAGEN I RAD :O
Feels awesome.
Tack Sally :)
Gjorde det med mamma.. jag tror jag vågar säga att jag var bättre ;) även om jag tjuvstartade igår ^^

Jag har anställt en människa.
Hon vill inte ha betalt.
Slutsats: jag borde anställa fler människor.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack Olle för den kängan :D! Kul att du skaffat blogg nu!

2009-06-14 @ 18:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0