It's over.. maybe?

Såg just sista avsnittet av Scrubs :( Jag vet att jag varit lite seg med att se det, riktiga season finale var ju för ganska länge sen, men jag har inte haft tid.. och inte riktigt velat heller.

Sucks that it's over..

Nu är det bara att hoppas att ABC fortsätter Scrubs nästa år med nya interns + guest appearances av the original crew - vissa tycker att det skulle vara dåligt, men jag tycker det skulle vara bra. Finns för få riktigt bra komediserier, och om man är rädd att det ska "förstöra" Scrubs' image så kan man ju alltid dela upp det - "original Scrubs" och "new Scrubs".

Anyway, lite deppad, but I'll get over it. Maybe. Or maybe I'll do like JD - cut myself. It's a definite 5 this one.
I just don't like saying goodbye.. I'm like a teletubbie on the inside :(

Kommentarer
Postat av: Saaally

HAHAHAHAHAHAH!!!!!!! Jag och Gaygay har under hela resan gatt runt och sagt "Teletubbies sager hej da!!" Puss Olle <3

2009-05-12 @ 16:28:15
URL: http://loling.blogg.se/
Postat av: Stefan

Hörde att dom skulle göra något sånt, typ spin-off av Scrubs..

Får se hur det går

2009-05-12 @ 22:54:29
URL: http://stefaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0