Writelicious

Nu har jag skrivit klart min economy IA. Jag är faktiskt ganska nöjd med den, vilket, som jag har lärt mig av erfarenhet, betyder att jag kommer faila stort. Men man vet ju aldrig, det kan ju gå bra :)

Glömde TOK uppsatsen i skolan. FAIL.

I morgon ska jag skriva CAS reports, EE outline (ska nog byta fråga också..) och förhoppningsvis hinna börja med min matteportfolio. Vi får se hur mycket jag faktiskt gör.. Fast jag har ju lovat Lesley att skicka CAS reports imorgon, och jag lovade Blair att skicka EE outline.. Så jag antar att jag måste göra dem.

YAY! I'll have some more IB-fun tomorrow :D

So tragic..

Anyhow, nu ska jag njuta av den lilla fritid jag har mellan skymning och gryning
Byeeeeee

Kommentarer
Postat av: wille

=( jag har TOK och Spanska att göra. Bleeeeeh :S

och justja fuck, EE. IB_fun for willy as well! :D

2009-05-30 @ 12:25:33
URL: http://essayskirts.blogg.se/
Postat av: Sally

Buuuhhhuuu jag blir så ledsen när jag läser det där. IB screwed for life? Btw jag sitter och planerar träningen nu.. Jag tror kan måste kontakta min gamla tränare :O :S

2009-05-31 @ 16:52:23
URL: http://loling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0